Ha boldog vagy az egész világ New York.. és az álmok fontosak!Egy napon amikor nem is kutatsz utánuk rád találnak...

2012. június 1.

Hello Június!!


Június (Ősi magyar nevén, Napisten hava) az év hatodik hónapja a Gergely naptárban, és 30napos. Nevét Júnóról (Római istennőről) kapta, aki Jupiter felesége volt. A 18.századi nyelvújítók szerint a június: termenes. A népi kalendárium Szent Iván havának nevezi.
 
Imádoooom a júniust... Az ember valahogy magának érzi azt a hónapot amelyikben született. Egyébként én rájöttem már egy ideje, hogy minden(!!) hónapot szeretek, mindnek megvan a maga szépsége, de valahogy még is közelebb áll a szívedhez az a hónap amelyikben anyukád életet adott neked.



2 megjegyzés:

  1. hello június :) amikor megírtam a postot nem is láttam a tiédet :)) látszik nagyon örülünk a júúúniusnak :)) én is szeretem mert anyukám ebből a hónapból adott nekem nevet :)) pusii :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenki június lázban ég :))):) Szuperjóó ez a hónap ;)) Olyan napos,vidám és egyszerűen szerethető :):):) Előre is nagyon sok boldog névnapot neked!! Puszillak :)

    VálaszTörlés